Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Opel COMBO Tour (X12) 1.3 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 90km » 6606233 sasic
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.3 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6606233 SASIC

6606233 Przewód hamulcowy elastyczny SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6606233

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]385
Rozmiar gwintu 1M10X100
Rozmiar gwintu 2M10X100 M16x150
dla numeru OE500399078
nr EAN3660872437860

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6606233 SASIC

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 385mm, M10x1/M10x1,5) pasuje do: IVECO DAILY III, DAILY IV, DAILY VI 2.3D-3.0D 05.99-
numery OEM:
IVECO      500392703
IVECO      500399078
zamienniki:

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6606233 SASIC w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.