Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 7574016 sasic

Sworzeń wahacza 7574016 SASIC

7574016 Sworzeń wahacza SASIC
sasic 7574016
Sworzeń wahacza 7574016
7574016
sasic 7574016 Sworzeń wahacza

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7574016

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Średnica przegubu [mm] 22
dla numeru OE Part/oe 545057449R
nr EAN 3660872456557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7574016 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 22mm) pasuje do: RENAULT MEGANE IV 1.0-1.6H 11.15-

Sworzeń wahacza 7574016 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Sworzeń wahacza 7574016 producenta SASIC

RENAULT

545045297R, 545049124R, 545054733R, 545057449R

numery OEM:
RENAULT      545045297R
RENAULT      545049124R
RENAULT      545054733R
RENAULT      545057449R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7574016 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.