Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.9 TDI (1997.04-2000.10) 110km » 7576005 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 1.9 Tdi (1997.04-2000.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 7576005 SASIC

7576005 Sworzeń wahacza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7576005

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyna dole
dla numeru OE3C0407366A
parzyste numery artykułów7576007
nr EAN3660872397973

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7576005 SASIC

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 15,3mm) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, CUPRA ATECA, LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT ALHAMBRA, ATECA, LEON, LEON SC 1.0-Electric 05.03-
numery OEM:
AUDI      3C0407366A
AUDI      3C0407366B
SEAT      3C0407366A
SEAT      3C0407366B
SKODA      3C0407366A
SKODA      3C0407366B
VOLKSWAGEN      3C0407366A
VOLKSWAGEN      3C0407366B

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7576005 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.