Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 7576020 sasic

Sworzeń wahacza 7576020 SASIC

7576020 Sworzeń wahacza SASIC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7576020

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy na dole
dla numeru OE 6R0407366B
parzyste numery artykułów 7576019
nr EAN 3660872409317

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 7576020 SASIC

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 15mm) pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, IBIZA V, MII 1.0-Electric 08.99-
numery OEM:
AUDI      5U0407366A
AUDI      6R0407366
AUDI      6R0407366A
AUDI      6R0407366B
SEAT      5U0407366A
SEAT      6R0407366
SEAT      6R0407366A
SEAT      6R0407366B
SKODA      5U0407366A
SKODA      6R0407366
SKODA      6R0407366A
SKODA      6R0407366B
VOLKSWAGEN      5U0407366A
VOLKSWAGEN      6R0407366
VOLKSWAGEN      6R0407366A
VOLKSWAGEN      6R0407366B

Zastosowanie Sworzeń wahacza 7576020 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.