Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Land Rover DISCOVERY V VAN (L462) 3.0 Td6 4x4 (2016.09-???) 258km » 35089 sidem
wybrany samochód: 
Land Rover Discovery V Van (l462) 3.0 Td6 4x4 (2016.09-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 35089 SIDEM

35089 Sworzeń wahacza SIDEM

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

35089

dostawca:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Zbieżność stożka1/10
Wymiar stożka [mm]14,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1MM12x1,5R
Tylko w połączeniu z3 x M8
nr EAN5413978115075
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 35089 SIDEM

numery OEM:
ALFA ROMEO      545 068
ALFA ROMEO      545 069
ALFA ROMEO      545 088
ALFA ROMEO      545 089
ALFA ROMEO      605 01 398
ALFA ROMEO      605 37 249

Zastosowanie Sworzeń wahacza 35089 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 35089 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.