Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 41882 sidem

Sworzeń wahacza 41882 SIDEM

41882 Sworzeń wahacza SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

41882

producent:

SIDEM

Strona zabudowy góra
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/6
Wymiar stożka [mm] 14,9
średnica zewnętrzna [mm] 46,1
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego R10081
Tylko w połączeniu z CIRCLIP
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 5413978271948

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 41882 SIDEM

Sworzeń wahacza 41882 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Sworzeń wahacza 41882 producenta SIDEM

NISSAN

545244KH0A, 545245XA0A, 545254KH0A, 545255XA0A, Partof

MERCEDES-BENZ

4703301300, 4703301500, Partof

RENAULT

545244KH0A, 545254KH0A, Partof

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      470 330 13 00*
MERCEDES-BENZ      470 330 15 00*
MERCEDES-BENZ      Part of
NISSAN      54524 4KH0A*
NISSAN      54524 5XA0A*
NISSAN      54525 4KH0A*
NISSAN      54525 5XA0A*
NISSAN      Part of
RENAULT      54 52 44K H0A*
RENAULT      54 52 54K H0A*
RENAULT      Part of
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 41882 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 41882 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.