Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 42183 sidem

Sworzeń wahacza 42183 SIDEM

42183 Sworzeń wahacza SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

42183

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia, na dole
Zbieżność stożka 1/8
Wymiar stożka [mm] 19,6
średnica zewnętrzna [mm] 52,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1 MM18x1,5R
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego R10063
uwzględnić informację serwisową 
Tylko w połączeniu z Circlip
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN 5413978205998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 42183 SIDEM

Sworzeń wahacza 42183 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Sworzeń wahacza 42183 producenta SIDEM

NISSAN

4016001G25, 4016001G50, 4016001G90, 4016001N25, 545022S485, 545023T125, 5450255G90, 545032S485, 545033T125, 5450355G90, E45023T125, E45033T125, Partof

numery OEM:
NISSAN      40160 01G25
NISSAN      40160 01G50
NISSAN      40160 01G90
NISSAN      40160 01N25
NISSAN      54502 2S485*
NISSAN      54502 3T125*
NISSAN      54502 55G90*
NISSAN      54503 2S485*
NISSAN      54503 3T125*
NISSAN      54503 55G90*
NISSAN      E4502 3T125*
NISSAN      E4503 3T125*
NISSAN      Part of

Zastosowanie Sworzeń wahacza 42183 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 42183 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.