Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 63515 sidem

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63515 SIDEM

63515 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SIDEM
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

63515

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 292
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978163175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63515 SIDEM

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63515 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63515 producenta SIDEM

SEAT

6N0422803C, 6N0422804C, 6N0422807C, 6X0422803, 6X0422804, Partof

VOLKSWAGEN

6N0422803C, 6N0422804C, 6N0422807C, 6X0422803, 6X0422804, Partof

numery OEM:
SEAT      6N0 422 803 C*
SEAT      6N0 422 804 C*
SEAT      6N0 422 807 C*
SEAT      6X0 422 803*
SEAT      6X0 422 804*
SEAT      Part of
VOLKSWAGEN      6N0 422 803 C*
VOLKSWAGEN      6N0 422 804 C*
VOLKSWAGEN      6N0 422 807 C*
VOLKSWAGEN      6X0 422 803*
VOLKSWAGEN      6X0 422 804*
VOLKSWAGEN      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63515 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63515 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.