Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość całkowita [mm] | 41,4 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13,7 |
średnica zewnętrzna [mm] | 27,1 |
Rodzaj wahacza | Wahacz wzdłużny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
nr EAN | 5413978147618 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 819630 SIDEM
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
352076, 352152, Partof
352076, 352152, Partof
4391813, 4391814, 7695185, 7695186, Partof
CITROËN | 3520 76* | |
CITROËN | 3521 52* | |
CITROËN | Part of | |
FIAT | 43 91 813* | |
FIAT | 43 91 814* | |
FIAT | 769 51 85* | |
FIAT | 769 51 86* | |
FIAT | Part of | |
PEUGEOT | 3520 76* | |
PEUGEOT | 3521 52* | |
PEUGEOT | Part of |
Zastosowanie Tuleja wahacza 819630 SIDEM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 819630 SIDEM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.