Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 837500 sidem

Mocowanie amortyzatora 837500 SIDEM

837500 Mocowanie amortyzatora SIDEM
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

837500

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Średnica wewnętrzna [mm] 10,2
średnica zewnętrzna [mm] 75
Wysokość [mm] 78
nr EAN 5413978258901

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 837500 SIDEM

numery OEM:
AUDI      8E0 513 253 B
AUDI      8E0 513 353 B
AUDI      8E0 513 353 C
VOLKSWAGEN      8E0 513 253 B
VOLKSWAGEN      8E0 513 353 B
VOLKSWAGEN      8E0 513 353 C

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 837500 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 837500 SIDEM:

2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).