Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | góra |
Długość całkowita [mm] | 46 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 44,2 |
Rodzaj wahacza | Wahacz wzdłużny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
nr EAN | 5413978248711 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 837727 SIDEM
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
8K0501541, 4N0505398A, 4N0505397A, 4M0505398R, 4M0505398Q, 4M0505398P, 4M0505397R, 4M0505397Q, 4M0505397P, 4M0505292F, 4M0505291F, 4K0505398A, 4K0505397A, 8W0505398E, 8W0505398C, 8W0505397E, 8W0505397C, 8K0505324H, 8K0505323H, 8K0501541B, Partof
8K0501541, 8K0501541B, PAB505397A, PAB505397, PAB505398A, PAB505398, Partof
AUDI | 4K0 505 397 A* | |
AUDI | 4K0 505 398 A* | |
AUDI | 4M0 505 291 F* | |
AUDI | 4M0 505 292 F* | |
AUDI | 4M0 505 397 P* | |
AUDI | 4M0 505 397 Q* | |
AUDI | 4M0 505 397 R* | |
AUDI | 4M0 505 398 P* | |
AUDI | 4M0 505 398 Q* | |
AUDI | 4M0 505 398 R* | |
AUDI | 4N0 505 397 A* | |
AUDI | 4N0 505 398 A* | |
AUDI | 8K0 501 541 | |
AUDI | 8K0 501 541 B | |
AUDI | 8K0 505 323 H* | |
AUDI | 8K0 505 324 H* | |
AUDI | 8W0 505 397 C* | |
AUDI | 8W0 505 397 E* | |
AUDI | 8W0 505 398 C* | |
AUDI | 8W0 505 398 E* | |
AUDI | Part of | |
PORSCHE | 8K0 501 541 | |
PORSCHE | 8K0 501 541 B | |
PORSCHE | PAB 505 397 A* | |
PORSCHE | PAB 505 397* | |
PORSCHE | PAB 505 398 A* | |
PORSCHE | PAB 505 398* | |
PORSCHE | Part of |
Zastosowanie Tuleja wahacza 837727 SIDEM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 837727 SIDEM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.