Strona zabudowy | w środku |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Długość całkowita [mm] | 65,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 16,2 |
średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
nr EAN | 5413978205202 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 845638 SIDEM
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
4806842060, 4806847050, 4806942060, 4806947050, 4865402040, Partof
4806802330, 4806802410, 4806805080, 4806812300, 4806842050, 4806842060, 4806847050, 4806847060, 48068F4010, 4806902330, 4806902410, 4806905080, 4806912300, 4806942050, 4806942060, 4806947050, 4806947060, 48069F4010, 4865402040, 4865405060, 4865442040, 4865447030, Partof
TOYOTA | 48068 02330* | |
TOYOTA | 48068 02410* | |
TOYOTA | 48068 05080* | |
TOYOTA | 48068 12300* | |
TOYOTA | 48068 42050* | |
TOYOTA | 48068 42060* | |
TOYOTA | 48068 47050* | |
TOYOTA | 48068 47060* | |
TOYOTA | 48068 F4010* | |
TOYOTA | 48069 02330* | |
TOYOTA | 48069 02410* | |
TOYOTA | 48069 05080* | |
TOYOTA | 48069 12300* | |
TOYOTA | 48069 42050* | |
TOYOTA | 48069 42060* | |
TOYOTA | 48069 47050* | |
TOYOTA | 48069 47060* | |
TOYOTA | 48069 F4010* | |
TOYOTA | 48654 02040 | |
TOYOTA | 48654 05060 | |
TOYOTA | 48654 42040 | |
TOYOTA | 48654 47030 | |
TOYOTA | Part of | |
LEXUS | 48068 42060* | |
LEXUS | 48068 47050* | |
LEXUS | 48069 42060* | |
LEXUS | 48069 47050* | |
LEXUS | 48654 02040 | |
LEXUS | Part of |
Zastosowanie Tuleja wahacza 845638 SIDEM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 845638 SIDEM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.