Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 854401 sidem

Mocowanie amortyzatora 854401 SIDEM

854401 Mocowanie amortyzatora SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

854401

producent:

SIDEM

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica wewnętrzna [mm] 14,3
średnica zewnętrzna [mm] 79
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałem mocującym
parzyste numery artykułów 854400
Wysokość [mm] 75
nr EAN 5413978262816

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 854401 SIDEM

Mocowanie amortyzatora 854401 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Mocowanie amortyzatora 854401 producenta SIDEM

PEUGEOT

503819, 503829, 503842, 503874

FIAT

1307242080, 1323166080

CITROËN

503819, 503829, 503842, 503874

numery OEM:
CITROËN      5038 19
CITROËN      5038 29
CITROËN      5038 42
CITROËN      5038 74
FIAT      130 72 42 080
FIAT      132 31 66 080
PEUGEOT      5038 19
PEUGEOT      5038 29
PEUGEOT      5038 42
PEUGEOT      5038 74

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 854401 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 854401 SIDEM:

Daniel, Warszawa
2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).