Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 863404 sidem

Mocowanie amortyzatora 863404 SIDEM

863404 Mocowanie amortyzatora SIDEM
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

863404

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 26,5
średnica zewnętrzna [mm] 96,7
Wysokość [mm] 50
nr EAN 5413978256556

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 863404 SIDEM

numery OEM:
FORD      7 201 848
SEAT      357 412 331 A
SEAT      7M0 412 331
VOLKSWAGEN      357 412 331 A
VOLKSWAGEN      7M0 412 331
FORD USA      95VW 3K031 AA

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 863404 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 863404 SIDEM:

2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).