Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 863407 KIT sidem

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 863407 KIT SIDEM

863407 KIT Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

863407 KIT

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 14,3
średnica zewnętrzna [mm] 98
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem amortyzatora
Wysokość [mm] 50
Tylko w połączeniu z bearing
nr EAN 5413978256570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 863407 KIT SIDEM

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 863407 KIT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 863407 KIT producenta SIDEM

VOLKSWAGEN

1J0412249S1, 357412331AS1, 7M0412331S1

SEAT

1J0412249S1, 357412331AS1, 7M0412331S1

FORD

1102592S1, 7201688S1, 7201848S1

numery OEM:
FORD      1 102 592 S1
FORD      7 201 688 S1
FORD      7 201 848 S1
SEAT      1J0 412 249 S1
SEAT      357 412 331 A S1
SEAT      7M0 412 331 S1
VOLKSWAGEN      1J0 412 249 S1
VOLKSWAGEN      357 412 331 A S1
VOLKSWAGEN      7M0 412 331 S1
FORD USA      95VW 3K031 AA S1
FORD USA      95VW 3K099 AA S1
FORD USA      95VW 3K099 AB S1

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 863407 KIT SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 863407 KIT SIDEM:

Daniel, Warszawa
2022-02-22
 5/5
Dobra cena w porównaniu do innych sklepów z mocno zawyżoną marżą.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).