Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Hyundai KONA (SX2) 1.6 T-GDi 4WD (2023-???) 199km » 87386 sidem
wybrany samochód: 
Hyundai Kona (sx2) 1.6 T-gdi 4wd (2023-???) 199km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 87386 SIDEM

87386 Sworzeń wahacza SIDEM

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87386

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, na górze
Zbieżność stożka1/8
Wymiar stożka [mm]13,4
średnica zewnętrzna [mm]33,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem mocującym
Rozmiar gwintu 1MM10X1,25R
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoR10078
uwzględnić informację serwisową
Tylko w połączeniu zCirclip
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN5413978205660

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 87386 SIDEM

numery OEM:
HYUNDAI      54430 3F600

Zastosowanie Sworzeń wahacza 87386 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 87386 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.