Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » VKDA 35517 T skf

Mocowanie amortyzatora VKDA 35517 T SKF

VKDA 35517 T Mocowanie amortyzatora SKF
283.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

VKDA 35517

numer części:

VKDA 35517 T

producent:

SKF

Ilość na oś 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
nr EAN 7316575575182

skład zestawu:
SKF01458 Łożysko
SKF03944 Mocowanie amortyzatora
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora VKDA 35517 T SKF

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FIAT CROMA, CROMA/KOMBI; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      51755688
FIAT      51755689
OPEL      13156294
OPEL      13178147
OPEL      13188763
OPEL      13188764
OPEL      13270705
OPEL      24435884
OPEL      3 44 529
OPEL      3 44 533
OPEL      3 44 536
OPEL      3 44 537
OPEL      3 44 538
OPEL      3 44 625
OPEL      3 44 665
OPEL      344503
OPEL      9191181
OPEL      93191295
VAUXHALL      13156294
VAUXHALL      13178147
VAUXHALL      13188763
VAUXHALL      13188764
VAUXHALL      13270705
VAUXHALL      24435884
VAUXHALL      3 44 529
VAUXHALL      3 44 533
VAUXHALL      3 44 536
VAUXHALL      3 44 537
VAUXHALL      3 44 538
VAUXHALL      3 44 625
VAUXHALL      3 44 665
VAUXHALL      344503
VAUXHALL      9191181
VAUXHALL      93191295

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora VKDA 35517 T SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora VKDA 35517 T SKF:

2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-01
 5/5
Części pasują szybką i miła obsługa. Polecam
2022-08-20
 5/5
Wszystko ok

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.