Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A5 (F53, F5P) 40 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.07-???) 204km » VKDA 35638 T skf
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 40 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.07-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora VKDA 35638 T SKF

VKDA 35638 T Mocowanie amortyzatora SKF

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

VKDA 35638

numer części:

VKDA 35638 T

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Ilość na oś1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
nr EAN7316575656362

skład zestawu:
SKF01473 Łożysko
SKF03972 Mocowanie amortyzatora
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora VKDA 35638 T SKF

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: MERCEDES CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415); NISSAN QASHQAI I; RENAULT KANGOO BE BOP 1.2-Electric 02.07-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 323 02 20
NISSAN      54325-1KZ0A
NISSAN      54325-2FL0A
NISSAN      54325-3RA0A
NISSAN      54325-AX000
NISSAN      54325-ED00A
NISSAN      54325-ED02A
NISSAN      54325-JE20B
NISSAN      54325-JE20C
NISSAN      54325-JE21C
NISSAN      54325-JE29E
RENAULT      54 3A 053 33R
RENAULT      54325-ED02A
RENAULT      77 01 209 840
RENAULT      82 00 200 017
RENAULT      82 00 591 283
RENAULT      82 00 948 647

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora VKDA 35638 T SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora VKDA 35638 T SKF:

Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Górowo Iławeckie
2020-02-01
 5/5
Części pasują szybką i miła obsługa. Polecam
Piotr, Białystok
2022-08-20
 5/5
Wszystko ok

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.