Średnica [mm] | 70 |
Szerokość [mm] | 24 |
Sterowanie rolką napinacza | automatyczny |
alternatywny zestaw naprawczy | VKM 37050-1 |
nr EAN | 7316572282311 |
Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 31019 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
038903315AE, 038903315F
038903315AE, 038903315F
1122523, 1376631, YM216K254AA, YM216K254EA
038903315AE, 038903315F
038903315AE, 038903315F
AUDI | 038 903 315 AE | |
AUDI | 038 903 315 F | |
FORD | 1122523 | |
FORD | 1376631 | |
FORD | YM21 6K254 AA | |
FORD | YM21 6K254 EA | |
SEAT | 038 903 315 AE | |
SEAT | 038 903 315 F | |
SKODA | 038 903 315 AE | |
SKODA | 038 903 315 F | |
VOLKSWAGEN | 038 903 315 AE | |
VOLKSWAGEN | 038 903 315 F |
Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 31019 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 31019 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.