Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dodge Ram 2500 Pick-up (dj, Ds) 5.7 » VKM 38100 skf
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Pick-up (dj, Ds) 5.7 (2009.01-???) 390km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 38100 SKF

VKM 38100 Rolka napinająca paska wieloklinowego SKF

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

VKM 38100

producent:

SKF

Sterowanie rolką napinacza:automatyczny

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 38100 SKF

SKF VKM 38100 ROLKA NAPINAJĄCA MERCEDES W202 W210 W124 92-01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      104 200 08 70
MERCEDES-BENZ      1042000870

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego VKM 38100 SKF w samochodach:

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.