Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » VKMA 33021 skf

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33021 SKF

VKMA 33021 Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF
240.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

VKM 33017, VKM 33042, VKMV 6PK1388

numer części:

VKMA 33021

producent:

SKF

Długość [mm] 1388
Szerokość [mm] 21,36
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316572272930

skład zestawu:
VKM 33017 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
VKM 33042 Rolka napinająca paska wieloklinowego
VKMV 6PK1388 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33021 SKF

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, JUMPY I, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, FIAT SCUDO, PEUGEOT 206, 306, 306/HATCHBACK 1.9D 06.96-12.15

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33021 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33021 producenta SKF

PEUGEOT

5750GP, 575146, 575159, 575162, 575163, 575167, 575172, 575191

CITROËN

5750GJ, 5750X6, 575146, 575159, 575162, 575163, 575167, 575172, 575191

FIAT

9405751679, 9631962880, 9642006780, 9664471589

numery OEM:
BMW      11 28 7 520 199
CITROËN      5750.GJ
CITROËN      5750.X6
CITROËN      5751.46
CITROËN      5751.59
CITROËN      5751.62
CITROËN      5751.63
CITROËN      5751.67
CITROËN      5751.72
CITROËN      5751.91
FIAT      9405751679
FIAT      9631962880
FIAT      9642006780
FIAT      9664471589
PEUGEOT      5750.GP
PEUGEOT      5751.46
PEUGEOT      5751.59
PEUGEOT      5751.62
PEUGEOT      5751.63
PEUGEOT      5751.67
PEUGEOT      5751.72
PEUGEOT      5751.91

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33021 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33021 SKF:

Sławomir, Granica
2025-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Smolec
2023-12-14
 5/5
Jakość OK
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Małkinia Górna
2021-12-16
 5/5
Ok

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.