Długość [mm] | 1705 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316572388839 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33061 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
1141315, 1142000, 1143406, 1152359, 1214747, 1222856, 1329630, 1357587, 1480012, 1624447, 2S6119A216BB, 2S6119A216BC, 2S6119A216CA, 2S616A228AC, 2S616A228AD, 2S616A228AE, 2S616A228AF, 2S616A228AG, 2S616C301DA
1613844480, 5750FY, 5750VQ, 575187, 575189, 9638380780
Y40115908, Y40115980A, Y40115980B, Y40115980C, Y60215940, Y60215940A
1613844480, 5750KT, 5750VQ, 575187, 575189, 9638380780
CITROËN | 16 138 444 80 | |
CITROËN | 5750.KT | |
CITROËN | 5750.VQ | |
CITROËN | 5751.87 | |
CITROËN | 5751.89 | |
CITROËN | 9638380780 | |
FORD | 1141315 | |
FORD | 1142000 | |
FORD | 1143406 | |
FORD | 1152359 | |
FORD | 1214747 | |
FORD | 1222856 | |
FORD | 1329630 | |
FORD | 1357587 | |
FORD | 1480012 | |
FORD | 1624447 | |
FORD | 2S61 19A216 BB | |
FORD | 2S61 19A216 BC | |
FORD | 2S61 19A216 CA | |
FORD | 2S61 6A228 AC | |
FORD | 2S61 6A228 AD | |
FORD | 2S61 6A228 AE | |
FORD | 2S61 6A228 AF | |
FORD | 2S61 6A228 AG | |
FORD | 2S61 6C301 DA | |
MAZDA | Y401-15-908 | |
MAZDA | Y401-15-980A | |
MAZDA | Y401-15-980B | |
MAZDA | Y401-15-980C | |
MAZDA | Y602-15-940 | |
MAZDA | Y602-15-940A | |
PEUGEOT | 16 138 444 80 | |
PEUGEOT | 5750.FY | |
PEUGEOT | 5750.VQ | |
PEUGEOT | 5751.87 | |
PEUGEOT | 5751.89 | |
PEUGEOT | 9638380780 | |
SUZUKI | 49160-73J00 | |
SUZUKI | 49170-73J00 | |
TOYOTA | 13570-YV010 | |
VOLVO | 30637505 | |
VOLVO | 30758108 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33061 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 33061 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.