Długość [mm] | 1642 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316572420669 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 34030 SKF
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
1102827, 1117008, 1117009, 1125419, 1128896, 1201178, 1201181, 1731709, 1773011, 1S7Q6C301CA, CC1Q19A216CA, XS7E19A216AC, XS7E19A216AD, XS7E19A216BC, XS7E19A216BD, XS7E6A228CB, XS7E6A228CC
1S7Q6C301CA, C2S27001, C2S27002, C2S27004, C2S27005, C2S48896, CC1Q19A216CA, XS7E19A216BC, XS7E19A216BD
AUDI | 062 145 933 | |
CITROËN | 16 114 237 80 | |
CITROËN | 5751.F1 | |
CITROËN | 96 787 701 80 | |
FIAT | 9658142680 | |
FIAT | 9678770180 | |
FORD | 1102827 | |
FORD | 1117008 | |
FORD | 1117009 | |
FORD | 1125419 | |
FORD | 1128896 | |
FORD | 1201178 | |
FORD | 1201181 | |
FORD | 1731709 | |
FORD | 1773011 | |
FORD | 1S7Q 6C301 CA | |
FORD | CC1Q 19A216 CA | |
FORD | XS7E 19A216 AC | |
FORD | XS7E 19A216 AD | |
FORD | XS7E 19A216 BC | |
FORD | XS7E 19A216 BD | |
FORD | XS7E 6A228 CB | |
FORD | XS7E 6A228 CC | |
JAGUAR | 1S7Q 6C301 CA | |
JAGUAR | C2S 27001 | |
JAGUAR | C2S27002 | |
JAGUAR | C2S27004 | |
JAGUAR | C2S27005 | |
JAGUAR | C2S48896 | |
JAGUAR | CC1Q 19A216 CA | |
JAGUAR | XS7E 19A216 BC | |
JAGUAR | XS7E 19A216 BD | |
PEUGEOT | 16 114 237 80 | |
PEUGEOT | 5751.F1 | |
PEUGEOT | 96 787 701 80 | |
SEAT | 062 145 933 | |
SKODA | 062 145 933 | |
VOLKSWAGEN | 062 145 933 |
Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 34030 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 34030 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.