Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » VKMA 35123 skf

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35123 SKF

VKMA 35123 Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

VKM 35023, VKMV 6PK1318

numer części:

VKMA 35123

producent:

SKF

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez VKMA 35128
nr EAN 7316575295905

skład zestawu:
VKM 35023 Rolka napinająca paska wieloklinowego
VKMV 6PK1318 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35123 SKF

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) ALFA ROMEO MITO; FIAT FIORINO, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO, PUNTO EVO, QUBO; OPEL AGILA, ASTRA H, ASTRA H GTC, COMBO, COMBO TOUR, CORSA C 1.3D 06.03-
numery OEM:
FIAT      51821653
FIAT      55185074
OPEL      13 40 024
OPEL      47 08 770
OPEL      55185074
OPEL      55185078
OPEL      55582046
OPEL      63 40 554
OPEL      63 40 616
OPEL      93193594
SUZUKI      17540-85E00
SUZUKI      95141-84EA0
VAUXHALL      13 40 024
VAUXHALL      47 08 770
VAUXHALL      55185074
VAUXHALL      55185078
VAUXHALL      55582046
VAUXHALL      63 40 554
VAUXHALL      63 40 616
VAUXHALL      93193594

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35123 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 35123 SKF:

2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
Ok
2023-12-14
 5/5
Jakość OK

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.