Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ssangyong CHAIRMAN (HT_) 3.2 (1997.07-???) 220km » DK55.138 snr
wybrany samochód: 
Ssangyong Chairman (ht_) 3.2 (1997.07-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK55.138 SNR

DK55.138 Wał napędowy SNR
snr DK55.138
Wał napędowy DK55.138
DK55.138
snr DK55.138 Wał napędowy
Wał napędowy DK55.138 snr
Wał napędowy DK55.138 snr
Wał napędowy DK55.138 snr
Wał napędowy DK55.138 snr
Wał napędowy DK55.138 snr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DK55.138

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]9545
Długość [mm]962
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
Średnica przegubu po stronie koła [mm]84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.39
nr EAN3413521614767

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.138 SNR

Półoś napędowa przód P 962mm pasuje do: RENAULT FLUENCE, GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC IV, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI, SCENIC II 1.5D-2.0D 11.02-
numery OEM:
RENAULT      7711135414
RENAULT      7711497286
RENAULT      8200198015
RENAULT      8200436366
RENAULT      8200790517

Zastosowanie Wał napędowy DK55.138 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.