Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » DK68.009 snr

Wał napędowy DK68.009 SNR

DK68.009 Wał napędowy SNR
snr DK68.009
Wał napędowy DK68.009
DK68.009
snr DK68.009 Wał napędowy
Wał napędowy DK68.009 snr
Wał napędowy DK68.009 snr
621.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK68.009

producent:

SNR

Masa [g] 9690
Długość [mm] 968
Wymiar gwintu M24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 29
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 33
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
nr EAN 3413521614903

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK68.009 SNR

Półoś napędowa przód P 968mm pasuje do: NISSAN QASHQAI I 1.5D/1.6/1.6LPG 11.06-04.14

Wał napędowy DK68.009 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Wał napędowy DK68.009 producenta SNR

NISSAN

39100BB02B, 39100JD02B

numery OEM:
NISSAN      39100BB02B
NISSAN      39100JD02B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK68.009 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.