02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2015.05-2018.01) 262km » DPF352.07 snr
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2015.05-2018.01) 262km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 SNR

DPF352.07 Koło pasowe, wał korbowy SNR
snr DPF352.07
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07
DPF352.07
snr DPF352.07 Koło pasowe, wał korbowy
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 snr
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 snr
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 snr
Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 snr
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF352.07

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]1589
Średnica zewnętrzna 1 [mm]138
Szerokość 1 [mm]61
Ilość żeber 25
nr EAN3413521333316

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5, 6) pasuje do: VOLVO V40, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, MONDEO IV 1.4/1.6/1.9D 03.99-06.19
numery OEM:
FORD      1490906

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF352.07 SNR:

2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.