Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » DPF358.27K1 snr

Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1 SNR

DPF358.27K1 Koło pasowe, wał korbowy SNR
snr DPF358.27K1
Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1
DPF358.27K1
snr DPF358.27K1 Koło pasowe, wał korbowy
Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1 snr
Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1 snr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF358.27K1

producent:

SNR

Ilość żeber 6
Masa [g] 1925
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 169,30
Szerokość 1 [mm] 35,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521416064

skład zestawu:
DPF Koło pasowe, wał korbowy
PTC Zestaw zaciskowy, wahacz wleczony / prowadzący
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6, ze śrubami) pasuje do: ALFA ROMEO GIULIA, GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, STELVIO, TONALE, FIAT 500X, BRAVO II, CROMA, TIPO 1.0-2.2D 04.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55210310
ALFA ROMEO      55265660
CHRYSLER      55210310
CHRYSLER      55265660
FIAT      55210310
FIAT      55265660
LANCIA      55210310
LANCIA      55265660
OPEL      614359
SAAB      93192547
VAUXHALL      93192547
JEEP      55265660

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF358.27K1 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.