Moment dokręcenia [Nm] | 265 |
Masa [g] | 800 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 72,058 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
Szerokość 1 [mm] | 37 |
nr EAN | 3413520322915 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła R154.28 SNR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
191498625A, 357498625, 357498625B, 357498625C, N0347784, N10648301, N90321302, N90329301
191498625A, 357498625, 357498625B, 357498625C, N0347784, N10648301, N90321302, N90329301
AUDI | N03 477 84 | |
AUDI | N10648301 | |
AUDI | N90 321 302 | |
AUDI | N90 329 301 | |
SEAT | 191498625A | |
SEAT | 357498625 | |
SEAT | 357498625B | |
SEAT | 357498625C | |
SEAT | N03 477 84 | |
SEAT | N10648301 | |
SEAT | N90 321 302 | |
SEAT | N90 329 301 | |
SKODA | N03 477 84 | |
SKODA | N10648301 | |
SKODA | N90 321 302 | |
SKODA | N90 329 301 | |
VOLKSWAGEN | 191498625A | |
VOLKSWAGEN | 357498625 | |
VOLKSWAGEN | 357498625B | |
VOLKSWAGEN | 357498625C | |
VOLKSWAGEN | N03 477 84 | |
VOLKSWAGEN | N10648301 | |
VOLKSWAGEN | N90 321 302 | |
VOLKSWAGEN | N90 329 301 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła R154.28 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła R154.28 SNR:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.