Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 21040 spidan

Wał napędowy 21040 SPIDAN

21040 Wał napędowy SPIDAN
spidan 21040
Wał napędowy 21040
21040
spidan 21040 Wał napędowy
Wał napędowy 21040 spidan
Wał napędowy 21040 spidan
Wał napędowy 21040 spidan
Wał napędowy 21040 spidan
Wał napędowy 21040 spidan
446.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

21040

producent:

SPIDAN

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 21
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 22
Długość [mm] 900
Ilość zębów, pierścień ABS 48
Ø pierścienia ABS [mm] 99,00
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 49,50
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 79,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 75,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Wymiar gwintu M20x1,5
Długość 2 [mm] 331,0
nr EAN 4019064010395

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 21040 SPIDAN

Koszt kaucji: 63.03 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód P 331/900mm (dla pojazdów z ABS) pasuje do: PEUGEOT 206 1.1-1.6 08.98-

Wał napędowy 21040 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Wał napędowy 21040 producenta SPIDAN

PEUGEOT

32733L, 32733M, 3273CS, 3273CT

numery OEM:
CITROËN      32733L
CITROËN      32733M
CITROËN      3273CS
CITROËN      3273CT
PEUGEOT      32733L
PEUGEOT      32733M
PEUGEOT      3273CS
PEUGEOT      3273CT

Zastosowanie Wał napędowy 21040 SPIDAN w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 21040 SPIDAN:

Jacek, Poznań
2024-06-02
 5/5
Zgodnie z zamówieniem

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych Spidan


SPIDAN to producent części samochodowych, który jest częścią grupy GKN. Firma ta produkuje przeguby kulowe, przeguby wałów napędowych, półosie, łożyska koła oraz piasty kołowe dla różnych marek samochodowych i dostarcza je na rynki globalne. SPIDAN posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Włoszech, Chinach i Brazylii, co zapewnia szeroki dostęp do ich produktów.

Firma wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, wysoką jakością produktów oraz zwraca uwagę na zrównoważony rozwój. SPIDAN jest znany z wykorzystywania najnowszych technologii i procesów produkcyjnych, aby zapewnić niezawodność swoich produktów.