Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 10 91 8572 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 10 91 8572 SWAG Autoteile GmbH

10 91 8572 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

10 91 8572

Długość [mm] 412
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 16
Ciężar [kg] 0,088
nr EAN 4044688529466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 10 91 8572 SWAG Autoteile GmbH

PRZEWÓD HAM ELAST SWAG 10918572
numery OEM:
DODGE      05104087AA
DODGE      5104087AA
MERCEDES-BENZ      901 428 02 35
MERCEDES-BENZ      901 428 04 35
MERCEDES-BENZ      904 428 06 35
MERCEDES-BENZ      A901 428 02 35
MERCEDES-BENZ      A901 428 04 35
MERCEDES-BENZ      A904 428 06 35
VOLKSWAGEN      2D0 611 701
VOLKSWAGEN      2D0 611 701 B

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 10 91 8572 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.