Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 20 71 0012 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0012 SWAG Autoteile GmbH

20 71 0012 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

20 71 0012

parzyste numery artykułów 20 71 0011
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688502681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0012 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.2 09.90-06.03

SWAG Autoteile GmbH to jeden z największych dostawców końcówek drążka 20 71 0012 na rynek niezależny oraz dla wytwórców samochodów. Wszystkie auto części wytwarzane przez SWAG Autoteile GmbH spełniają normy jakościowe przewidziane dla tej klasy produktów. Końcówka drążka SWAG Autoteile GmbH 20 71 0012 charakteryzuje się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na przeciążenia.
Części zamienne produkowane przez SWAG Autoteile GmbH, w tym końcówka drążka 20 71 0012, są wzorem do naśladowania dla innych dostawców auto części w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk SWAG Autoteile GmbH pozostaje przykładem dla pozostałych producentów dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka 20 71 0012 ma zastosowanie do samochodu BMW 4 kabriolet (F33, F83) od 2013.10 oraz wielu innych modeli aut.
Składanie zamówienia na części samochodowe nie koniecznie jest proste. Jeżeli w tej materii napotkasz na jakiekolwiek problemy zaufaj specjalistom z branży samochodowej z wieloletnim stażem zatrudnionych w naszym sklepie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę końcówki drążka 20 71 0012.
SWAG Autoteile GmbH 20 71 0012 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta auto części firmę SWAG Autoteile GmbH.
numery OEM:
BMW      32 11 1 139 313

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0012 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 20 71 0012 SWAG Autoteile GmbH:

2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.