Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Opel ASTRA G sedan (T98) 1.7 TD (F69) (1998.09-2000.08) 68km » 20 92 6177 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Opel Astra G Sedan (t98) 1.7 Td (f69) (1998.09-2000.08) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 20 92 6177 SWAG Autoteile GmbH

20 92 6177 Dystans gumowy, resorowanie SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

20 92 6177

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]85,0
MateriałPU (poliuretan)
Strona zabudowyOś przednia
Ciężar [kg]0,067
nr EAN4044688261779

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 20 92 6177 SWAG Autoteile GmbH

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 85mm) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), X1 (E84) 1.6-4.8 12.01-06.15
numery OEM:
BMW      31 33 6 764 085

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 20 92 6177 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 20 92 6177 SWAG Autoteile GmbH:

2021-05-05
 5/5
Qashqai 2011 J10 1.6 1117km pasuje super
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.