Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 30 90 1175 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 30 90 1175 SWAG Autoteile GmbH

30 90 1175 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

30 90 1175

Długość [mm] 390
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 14
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 4044688554222

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 30 90 1175 SWAG Autoteile GmbH

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 390mm, M10x1/M10x1) pasuje do: AUDI 100 C2; VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 1.6-2.4D 04.75-06.96
numery OEM:
AUDI      281 611 771 C
AUDI      431 611 707
AUDI      803 611 707 B
AUDI      810 611 707
VOLKSWAGEN      281 611 771 C
VOLKSWAGEN      431 611 707
VOLKSWAGEN      803 611 707 B
VOLKSWAGEN      810 611 707

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 30 90 1175 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.