Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 30 92 9654 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 30 92 9654 SWAG Autoteile GmbH

30 92 9654 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

30 92 9654

Długość [mm] 545
Długość [mm] 510
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 4044688554567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 30 92 9654 SWAG Autoteile GmbH

PRZEWÓD HAM ELAST SWAG 30929654
numery OEM:
AUDI      8Z0 611 707
AUDI      8Z0 611 707 C
AUDI      8Z0 611 751
zamienniki:
38-1168
brak
KAGER
C81165ABE
brak
ABE
C81166ABE
brak
ABE
515E.825E.1
brak
FTE automotive GmbH
83.6238-0512.3
brak
ATE
60707
brak
ORIGINAL IMPERIUM
BSL-1070
brak
OPTIMAL
9004489
brak
GIRLING
1330854791
brak
SBS
V10-4184
brak
VAICO
512196
brak
KAWE
TF2710
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 30 92 9654 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.