Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 30 93 0727 swag autoteile gmbh

Cięgło, hamulec postojowy 30 93 0727 SWAG Autoteile GmbH

30 93 0727 Cięgło, hamulec postojowy SWAG Autoteile GmbH
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

30 93 0727

Długość [mm] 1445
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,30
dla numeru OE 1K0 609 721 BB
nr EAN 4044688553744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 30 93 0727 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
AUDI      1K0 609 721 AA
AUDI      1K0 609 721 AT
AUDI      1K0 609 721 BB
AUDI      1K0 609 721 T
SEAT      1K0 609 721 AA
SEAT      1K0 609 721 AT
SEAT      1K0 609 721 BB
SKODA      1K0 609 721 AA
SKODA      1K0 609 721 AT
SKODA      1K0 609 721 BB
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 AA
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 AT
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 BB
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 T

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 30 93 0727 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.