Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 40 93 3620 swag autoteile gmbh

Koło pasowe, wał korbowy 40 93 3620 SWAG Autoteile GmbH

40 93 3620 Koło pasowe, wał korbowy SWAG Autoteile GmbH
swag 40 93 3620
Koło pasowe, wał korbowy 40 93 3620
443.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

40 93 3620

Szerokość [mm] 35,0
Średnica wewnętrzna [mm] 35,0
średnica zewnętrzna [mm] 180,0
Ciężar [kg] 2,535
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688649256

skład zestawu:
40 92 7215 Koło pasowe, wał korbowy
40 93 3619 Śruba centrująca, koło pasowe - wał korbowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 40 93 3620 SWAG Autoteile GmbH

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, FRONTERA B, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A; SAAB 9-3 2.0D/2.2D 11.96-02.15
numery OEM:
OPEL      06 14 411
OPEL      06 14 411 S1
OPEL      56 14 415
OPEL      56 14 415 S1
OPEL      56 14 437
OPEL      56 14 437 S1
OPEL      6 14 411 S1
SAAB      47 72 901
SAAB      47 72 901 S1
SAAB      55 351 711
SAAB      55 351 711 S1
SAAB      95 44 461
SAAB      95 44 461 S1
VAUXHALL      09128177
VAUXHALL      09128177 S1
VAUXHALL      55351711
VAUXHALL      55351711 S1
VAUXHALL      90528648
VAUXHALL      90528648 S1
VAUXHALL      9128177 S1

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 40 93 3620 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.