Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Toyota STARLET (_P8_) 1.3 12V Cat (EP81) (1989.12-1996.03) 75km » 62 91 8321 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Toyota Starlet (_p8_) 1.3 12v Cat (ep81) (1989.12-1996.03) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 62 91 8321 SWAG Autoteile GmbH

62 91 8321 Pompa hamulcowa SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

62 91 8321

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]25,4
Gwint wewnętrzny [mm]M10 x 1
Ciężar [kg]1,5
nr EAN4044688542205

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 62 91 8321 SWAG Autoteile GmbH

POMPA HAM SWAG 62918321
numery OEM:
CITROËN      4601.D1
CITROËN      4601.E5
FIAT      9946056
PEUGEOT      4601.D1

Zastosowanie Pompa hamulcowa 62 91 8321 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.