Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 81 92 8830 swag autoteile gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 81 92 8830 SWAG Autoteile GmbH

81 92 8830 Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

5PK872, 5PK873, 5PK874, 5PK875, 5PK876, 5PK877, 5PK878

numer części:

81 92 8830

Długość [mm] 875
Ciężar [kg] 0,074
Ilość żeber 5
nr EAN 4044688553348

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 81 92 8830 SWAG Autoteile GmbH

numery OEM:
FORD      6 842 244
MITSUBISHI      MD338513
MITSUBISHI      MD345395
RENAULT      77 00 868 273
RENAULT      77 00 872 533
TOYOTA      90916-02186
TOYOTA      90916-02187
TOYOTA      90916-02297
TOYOTA      90916-02336
TOYOTA      90916-02337
TOYOTA      90916-02338
TOYOTA      99365-00880
TOYOTA      99365-20880
TOYOTA      99365-50880
TOYOTA      99365-70880
TOYOTA      99365-80880
DAEWOO      96144932
FORD USA      93BB6C301CD
PROTON      MD338513

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 81 92 8830 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SWAG – niemiecka precyzja w świecie części zamiennych
 

SWAG to renomowana niemiecka marka, która od wielu lat dostarcza wysokiej jakości części zamienne do samochodów osobowych i dostawczych. Firma jest częścią grupy bilstein group – jednego z największych dostawców niezależnego rynku części motoryzacyjnych w Europie. Produkty SWAG słyną z solidnego wykonania, dokładnej zgodności z oryginalnymi specyfikacjami OE oraz trwałości, która zapewnia bezpieczne i długotrwałe użytkowanie.
 

W ofercie SWAG znajduje się szeroki wybór komponentów do wielu systemów pojazdu – od zawieszenia, układu kierowniczego, hamulcowego, po elementy silnika, skrzyni biegów oraz wyposażenie wnętrza. Marka stawia na wysoką jakość materiałów oraz ścisłą kontrolę procesów produkcyjnych, co pozwala dostarczać części, które spełniają lub przewyższają normy producentów pojazdów.
 

SWAG nieustannie rozwija swój asortyment, reagując na zmiany technologiczne i potrzeby współczesnego rynku motoryzacyjnego. Dzięki szerokiej dostępności i kompatybilności z wieloma markami samochodów, produkty tej firmy są chętnie wybierane przez profesjonalne warsztaty oraz świadomych kierowców ceniących niezawodność i bezpieczeństwo.