Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 88 94 1827 swag autoteile gmbh

Sworzeń wahacza 88 94 1827 SWAG Autoteile GmbH

88 94 1827 Sworzeń wahacza SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

88 94 1827

Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Rodzaj wahacza Wahacz poprzeczny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Ciężar [kg] 0,69
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką koronową
nr EAN 4044688418272

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 88 94 1827 SWAG Autoteile GmbH

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (z nakrętką koronową) pasuje do: DAEWOO KORANDO, MUSSO; SSANGYONG KORANDO, MUSSO, MUSSO SPORTS 2.2D-3.2 12.88-
numery OEM:
SSANGYONG      44430-03010
SSANGYONG      44430-03011
SSANGYONG      44432-03010
DAEWOO      44430-03010
DAEWOO      44430-03011
DAEWOO      44432-03010

Zastosowanie Sworzeń wahacza 88 94 1827 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 88 94 1827 SWAG Autoteile GmbH:

2020-02-06
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.