Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 99 90 2078 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 99 90 2078 SWAG Autoteile GmbH

99 90 2078 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

99 90 2078

Długość [mm] 327
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 14
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 4044688522290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 99 90 2078 SWAG Autoteile GmbH

Przewód hamulcowy elastyczny tył L/P (dł. 327mm, M10x1/M10x1) pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), Z1 1.6-6.0 09.82-12.10
numery OEM:
BMW      34 32 1 154 904
BMW      34 32 1 159 890

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 99 90 2078 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.