Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 99 90 8182 swag autoteile gmbh

Przewód hamulcowy elastyczny 99 90 8182 SWAG Autoteile GmbH

99 90 8182 Przewód hamulcowy elastyczny SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

99 90 8182

Długość [mm] 380
Gwint wewnętrzny [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,11
nr EAN 4044688523150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 99 90 8182 SWAG Autoteile GmbH

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 380mm, M10x1) pasuje do: MERCEDES MB (W631) 2.0D/2.4D 02.88-02.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      631 428 00 35
MERCEDES-BENZ      A631 428 00 35
zamienniki:
350E.830E.0
brak
FTE automotive GmbH
440019018806
brak
MAGNETI MARELLI
BSL-803
brak
OPTIMAL
60247
brak
ORIGINAL IMPERIUM
6T47371
brak
LPR
1.365-37
brak
HUTCHINSON
9004307
brak
GIRLING
1330853322
brak
SBS
V30-9928
brak
VAICO
510844
brak
KAWE
TF410X
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 99 90 8182 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.