Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego | |
Materiał | Guma / metal | |
nr EAN | 5908229921319 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 00224288 TED-GUM
FORD | 1061659 | |
FORD | 1061660 | |
FORD | 1136072 | |
FORD | 1136073 | |
FORD | 1220005 | |
FORD | 1223897 | |
FORD | 1230619 | |
FORD | 1231457 | |
FORD | 1253737 | |
FORD | 1317609 | |
FORD | 1325326 | |
FORD | 1329730 | |
FORD | 1377353 | |
FORD | 1377354 | |
FORD | 1377355 | |
FORD | 1377449 | |
FORD | 1381443 | |
FORD | 1381446 | |
FORD | 1381447 | |
FORD | 1381448 | |
FORD | 1387628 | |
FORD | 1387629 | |
FORD | 1387630 | |
FORD | 1387631 | |
FORD | 1426770 | |
FORD | 1448127 | |
FORD | 1457609 | |
FORD | 1484033 | |
FORD | 1502731 | |
FORD | 1509830 | |
FORD | 1509831 | |
FORD | 1517403 | |
FORD | 1703206 | |
FORD | 1752565 | |
FORD | 1M51-5500-AA | |
FORD | 1M51-5500-AB | |
FORD | 1M51-5500-AC | |
FORD | 1M51-5500-BA | |
FORD | 3M51-5500-BA | |
FORD | 6M51-5500-BA | |
FORD | 8671921 | |
FORD | 8M51-5500-A | |
FORD | 8M51-5500-AA | |
FORD | 8M51-5500-AB | |
FORD | 98AG-5500-AG | |
FORD | 98AG-5500-BF | |
FORD | 98AG-5K653-DA | |
FORD | BV61-5500-BA | |
FORD | BV61-5500-BB | |
MAZDA | BBM2-28-C10 | |
MAZDA | BP4K-28-C10B | |
MAZDA | EG21-28-C10 | |
MAZDA | EG21-28-C10B | |
MAZDA | EG21-28-C20 | |
VOLVO | 30681512 | |
VOLVO | 31201356 | |
VOLVO | 31202761 | |
VOLVO | 31202762 | |
VOLVO | 31202763 | |
VOLVO | 31202764 | |
VOLVO | 31212034 | |
VOLVO | 31212503 | |
VOLVO | 31262930 | |
VOLVO | 31262931 | |
VOLVO | 31277305 | |
VOLVO | 31317267 | |
VOLVO | 31340272 | |
VOLVO | 31340354 | |
VOLVO | 31406582 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 00224288 TED-GUM w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza 00224288 TED-GUM:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020