Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » D20301TT thermotec

Termostat środka chłodzącego D20301TT THERMOTEC

D20301TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D20301TT
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

    Ocena:
numer części:

D20301TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]88
Wysokość 1 [mm]22,5
Średnica 1 [mm]54
Rodzaj korpusubez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D20301TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego

Termostat środka chłodzącego D20301TT ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Termostat środka chłodzącego D20301TT producenta THERMOTEC

OPEL

1338056

MAZDA

5E0115171, 8AG115171, 8AG115171A, 8AG215171, 8AG215171A, 8AG615171, 8AG815171, 8AZ115171, RF0315171A

KIA

0K05415171, 0K71015171

numery OEM:
MAZDA      5E0115171
MAZDA      8AG115171
MAZDA      8AG115171A
MAZDA      8AG215171
MAZDA      8AG215171A
MAZDA      8AG615171
MAZDA      8AG815171
MAZDA      8AZ115171
MAZDA      RF0315171A
NISSAN      21200HC200
NISSAN      21200HC250
OPEL      1338056
SUZUKI      17600-78E01
SUZUKI      1760078E00
VAUXHALL      94372762
KIA      0K05415171
KIA      0K71015171
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D20301TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.