Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » D2C003TT thermotec

Termostat środka chłodzącego D2C003TT THERMOTEC

D2C003TT Termostat środka chłodzącego THERMOTEC
thermotec D2C003TT
Termostat środka chłodzącego D2C003TT
D2C003TT
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D2C003TT

producent:

THERMOTEC

Temperatura otwarcia [°c]89
Wysokość 1 [mm]35
Średnica 1 [mm]32
Średnica 2 [mm]44
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat środka chłodzącego D2C003TT THERMOTEC

Termostat środka chłodzącego

Termostat środka chłodzącego D2C003TT ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Termostat środka chłodzącego D2C003TT producenta THERMOTEC

PEUGEOT

1336N5, 1336Q1, 9630066780

FIAT

9630066680, 9630066780

CITROËN

1336N5, 1336Q1, 1336Q2, 9630066780

LANCIA

9630066680, 9630066780

numery OEM:
ALFA ROMEO      9630066780
CITROËN      1336N5
CITROËN      1336Q1
CITROËN      1336Q2
CITROËN      9630066780
FIAT      9630066680
FIAT      9630066780
LANCIA      9630066680
LANCIA      9630066780
PEUGEOT      1336N5
PEUGEOT      1336Q1
PEUGEOT      9630066780

Zastosowanie Termostat środka chłodzącego D2C003TT THERMOTEC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.