Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 102 639 topran

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 102 639 TOPRAN

102 639 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca TOPRAN
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

102 639

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy ATE / TEVES
Ilość na oś 2
dla numeru OE 171 698 471B

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 102 639 TOPRAN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 48) pasuje do: NISSAN PATROL GR V, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, SKODA FABIA I 1.0-3.0D 08.76-

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 102 639 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 102 639 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

171698471B

SEAT

171698471B

SKODA

171698471B

numery OEM:
SEAT      171 698 471B
SKODA      171 698 471B
VOLKSWAGEN      171 698 471B
zamienniki:
RKS48920
brak
FTE automotive GmbH
43591
brak
A.B.S.
14324
brak
LEMFÖRDER
13208847019
brak
SBS
28728
brak
ORIGINAL IMPERIUM
43676
brak
A.B.S.
28787
brak
ORIGINAL IMPERIUM
46008900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 102 639 TOPRAN w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu