Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 108 664 topran

Łożyskowanie, amortyzator 108 664 TOPRAN

108 664 Łożyskowanie, amortyzator TOPRAN
topran 108 664
Łożyskowanie, amortyzator 108 664
108 664
topran 108 664 Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
Łożyskowanie, amortyzator 108 664 topran
12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 664

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Ilość na oś 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 108 664 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona dół/tył L/P pasuje do: VW PASSAT B3/B4 1.6-2.8 02.88-05.97

Łożyskowanie, amortyzator 108 664 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Łożyskowanie, amortyzator 108 664 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

357512333C

numery OEM:
VOLKSWAGEN      357 512 333C
zamienniki:
32449/2
brak
ORIGINAL IMPERIUM
EMR6041
brak
QUINTON
V10-2410
brak
VAICO
51066
brak
BIRTH
VO-SB-10059
brak
MOOG
510344
brak
GSP

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 108 664 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 108 664 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).