Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco DAILY IV Furgon 60C15 V (2006.05-2011.08) 146km » 109 809 topran
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Furgon 60c15 V (2006.05-2011.08) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 109 809 TOPRAN

109 809 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

109 809

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Strona zabudowyz tyłu po prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 109 809 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-2.9D 01.95-07.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 420 18 85
MERCEDES-BENZ      A901 420 18 85
VOLKSWAGEN      2D0 609 721

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 109 809 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.