Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 112 984 topran

Korek wlewu paliwa 112 984 TOPRAN

112 984 Korek wlewu paliwa TOPRAN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

112 984

producent:

TOPRAN

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaską mocującą
Kod koloru 9B9
Kolor czarny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa 112 984 TOPRAN

Korek wlewu paliwa pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A1, A3, A4 B5, A6 C4, A8 D2, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II 08.82-04.15

Korek wlewu paliwa 112 984 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Korek wlewu paliwa 112 984 producenta TOPRAN

SEAT

1J0201550A, 1J0201550A01C, 1J0201550AB41, 1J0201550AC, 1J0201550AC01C, 1J0201550AN, 1J0201550AN01C, 1J0201550AS, 1J0201550AS01C, 1J0201550AS9B9, 1J0201550BF, 1J0201550BF9B9

AUDI

1J0201550A, 1J0201550A01C, 1J0201550AB41, 1J0201550AC, 1J0201550AC01C, 1J0201550AN, 1J0201550AN01C, 1J0201550AS, 1J0201550AS01C, 1J0201550AS9B9, 1J0201550BF, 1J0201550BF9B9

VOLKSWAGEN

1J0201550A, 1J0201550A01C, 1J0201550AB41, 1J0201550AC, 1J0201550AC01C, 1J0201550AN, 1J0201550AN01C, 1J0201550AS, 1J0201550AS01C, 1J0201550AS9B9, 1J0201550BF, 1J0201550BF9B9

SKODA

1J0201550A, 1J0201550A01C, 1J0201550AB41, 1J0201550AC, 1J0201550AC01C, 1J0201550AN, 1J0201550AN01C, 1J0201550AS, 1J0201550AS01C, 1J0201550AS9B9, 1J0201550BF, 1J0201550BF9B9

numery OEM:
AUDI      1J0 201 550A
AUDI      1J0 201 550A 01C
AUDI      1J0 201 550A B41
AUDI      1J0 201 550AC
AUDI      1J0 201 550AC 01C
AUDI      1J0 201 550AN
AUDI      1J0 201 550AN 01C
AUDI      1J0 201 550AS
AUDI      1J0 201 550AS 01C
AUDI      1J0 201 550AS 9B9
AUDI      1J0 201 550BF
AUDI      1J0 201 550BF 9B9
SEAT      1J0 201 550A
SEAT      1J0 201 550A 01C
SEAT      1J0 201 550A B41
SEAT      1J0 201 550AC
SEAT      1J0 201 550AC 01C
SEAT      1J0 201 550AN
SEAT      1J0 201 550AN 01C
SEAT      1J0 201 550AS
SEAT      1J0 201 550AS 01C
SEAT      1J0 201 550AS 9B9
SEAT      1J0 201 550BF
SEAT      1J0 201 550BF 9B9
SKODA      1J0 201 550A
SKODA      1J0 201 550A 01C
SKODA      1J0 201 550A B41
SKODA      1J0 201 550AC
SKODA      1J0 201 550AC 01C
SKODA      1J0 201 550AN
SKODA      1J0 201 550AN 01C
SKODA      1J0 201 550AS
SKODA      1J0 201 550AS 01C
SKODA      1J0 201 550AS 9B9
SKODA      1J0 201 550BF
SKODA      1J0 201 550BF 9B9
VOLKSWAGEN      1J0 201 550A
VOLKSWAGEN      1J0 201 550A 01C
VOLKSWAGEN      1J0 201 550A B41
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AC
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AC 01C
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AN
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AN 01C
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AS
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AS 01C
VOLKSWAGEN      1J0 201 550AS 9B9
VOLKSWAGEN      1J0 201 550BF
VOLKSWAGEN      1J0 201 550BF 9B9

Zastosowanie Korek wlewu paliwa 112 984 TOPRAN w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.