Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 401 274 topran

Cięgło, hamulec postojowy 401 274 TOPRAN

401 274 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

401 274

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z przodu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 401 274 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego przód L/P (2613mm) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210) 2.0-5.0 06.95-03.03

Cięgło, hamulec postojowy 401 274 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 401 274 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

2104200885, 2104201885, A2104200885, A2104201885

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 420 08 85
MERCEDES-BENZ      210 420 18 85
MERCEDES-BENZ      A210 420 08 85
MERCEDES-BENZ      A210 420 18 85

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 401 274 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.